Forum Rowerowy Lublin

Pełna wersja: amortyzator powietrzny
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
no i Reba poszła się....
w każdym razie nie wróci
Ale widzisz też krótkie sterówki...

Z ciekawostek...
http://allegro.pl/marzocchi-marathon-10 ... 32290.html
Słuszna długość sterówki, ale nie wiem jak ten rocznik się zachowuje.
dzięki Kuba!

ale jak patrzyłam na Marcochy z tamtych lat, to żadne nie osiągały tak niskiej wagi
coś gościowi nie wierzę, bo przeglądałam Corsy, no ale, mogę się mylić jak każdy
co do długości sterówek- właśnie negocjuję z gościem foxa z rurą 19
taki amor jest wart swojej ceny, zmienię kierę na giętą i wysokość będzie w porządkuSmile
chyba w nic innego pchac się nie bedę-albo fox, albo Epicon na dwa sezony i z głowy
A coś takiego ?

http://allegro.pl/fox-32-rl-80mm-i1556853041.html

80mm ale fox to fox
80 jest bardziej wyścigowa. Ja bym brał 100 bo można ją ustawić bardziej miękko.
Zobacz za ile poszedł ten fox Smile
Nieźle nieźle. Ta rysa była na wysokości gdzie nawet uszczelki nie dochodzą. Myślę że przez nią nie było wyższej ceny. No i przez fakt że to 80.
Czy obsługa takiego foxa jest kosztowna?
Zależy co rozumiesz przez kosztowną. Wymienić olej kosztuje tyle co olej plus Twoja praca. Linki wysyłałem tu gdzieś wcześniej, ale jak by trzeba było to mogę podesłać, zresztą pogadać możesz z Patkosem on ostatnio w swoim Talasie zmieniał. Nic trudnego.

Koszt uszczelek oryginalnych do 32 to 92 zł (plus ewentualna wysyłka).

http://www.cult-bikes.com/FoxCzesciSerwisowe.htm

Lepsze podobno są uszczelki Enduro i często bywają na allegro. Cena koło 110 zł (plus wysyłka). Choć jak widać po poniższym linku różnie z tym bywa...

http://allegro.pl/cml2-uszczelki-enduro ... 47609.html

Foxowe uszczelki jakiś czas temu były dość średnie. Nie wiem jak jest obecnie, stąd nie powiem Ci jak często trzeba zmieniać. Obstawiam że raczej nie częściej niż co roku, a zapewne rzadziej (mimo że zalecają co 200h bodajże). Enduro były dość ciasne i słyszałem głosy że trochę przytępiają pracę gdy jest się lekkim... Ale to tylko zasłyszane informacje.

Wymiana ślizgów czy naprawa tłumików czy jakiś części itp to już są inna pary kaloszy. Cult-Bikes nie udostępnia części (uszczelki udostępnia o ile się orientuję, ale nawet jeśli to nietrudno o nie na allegro). Rozwalone tłumiki to już raczej kwestia zakupu tłumika czyli dużo. Nie wiem ile ale do moich 66 koszt jednego tłumika to 450-500 zł. Zakładam że do Foxów podobnie lub więcej. I wtedy Cult wymaga żeby do nich wysyłać te amortyzatory, może coś się uda dogadać przez serwisy (w Lublinie inżynieria rowerowa) zależy od tego co jest do zrobienia.

Inna kwesta to wspomniany Talas którego ma np. Patkos. Talas ma komorę azotową... Problemy z nią równają się wysyłce do Cut bikes albo jakiegoś nieautoryzowanego dobrego serwisu np. do ProSHOX (autoryzowane nie mogą robić Talasów... jak i damperów, muszą też wysyłać do Cult Bikes) z którego ja i Patkos korzystaliśmy jeśli chodzi o dampery Foxa.

Ceny serwisu (jeśli sam się boisz czy coś poważniejszego się stało, wymagającego ingerencji serwisu) masz na stronie Cult-Bikes, Proshox ma trochę niższe, a w dodatku w niektórych przypadkach może stuningować prace pod własne preferencje.
pivonat, tak się przypadkiem natknąłem na nowego Recona:
http://allegro.pl/rock-shox-recon-sl-10 ... 12602.html
Recon nie najnowszy rocznik, ale na razie 550 zł to dobra cena za nówkę z poplockiem, na powietrze i przyzwoitą sterówką 20 cm. Poza tym warto obserwować aukcje tego gościa bo rozbiera nowe Krossy i sprzedaje na części. Teraz już więcej ludzi kupuje niż jakiś czas temu i ceny są trochę słabsze ale wcześniej można było trafić okazje.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7