Link do Ustawy:
http://www.mg.gov.pl/NR/rdonlyres/02CDF ... kst_je.pdf
Sprzedawca troszkę się "wypiął" na odpowiedzialność. On to sam powinien załatwić z dystrybutorem. Sprawdź jeszcze ile czasu według karty mają na załatwienie reklamacji.
Rozumiem, że sytuacja wygląda tak. Zgłosiłeś reklamację, przyjęli, rozpatrzyli pozytywnie, a teraz powiedzieli że masz dodatkowo płacić (wcześniej nie wspominali o tym).
Powinni odesłać ramę bez dodatkowych kosztów. A jak się będą upierali przy tym, to poproś o podanie dokładnych kosztów i skąd je mają i czy dostaniesz fakturę/paragon.
I najważniejsze. Rama wymieniona, więc
"od nowa" gwarancja leci :mrgreen:
Dodatkowo bym wspomniał w mail'u (do wiadomości odpowiednim osobom w firmie) że próbują wyłudzić od Ciebie kaskę za nic i myślisz nad zgłoszeniem tego dodatkowo na Policję.
A wcześniej jak Artur radził porozmawiaj że sprzedawcą.