KermitOZ napisał(a):O tym, że 520 są nieserwisowalne też legendy krążą i każdy powtarza tylko to, co słyszał. To porządne pedały, które prawie nie różnią się od 540, a są dużo tańsze. A klucz do ich serwisowania to koszt 2-3 zł
różnice to wykorzystanie innych materiałów w ośce , tulei , co przekłada się ich lżejszą wagę (różnica kosmetyczna) i ten klucz tl-pd40, kiedyś jak miałem 520, chciałem od ręki to kupić ale 2 sklepy które odwiedziłem nie miały, w necie to kosztuje 8-9 zł
hock:
http://rowertour.com/pl/shimano-tl-pd40 ... dalow.html + przesyłka , nie kupiłem i w ten sposób zajechałem tą plastikową tuleję , bo nie szło dziada odkręcić , w 540-tkach serwisowanie jest przyjemniejsze. Podobno też łapią mniej luzy z błotem dają sobie radę.
przyjemny manual do własnoręcznego serwisu
http://mtbikes.pl/artykuly/warsztat/ser ... i-pd-m520/